Kettlebell og Slynge

Trener jo som sagt litt utenfor turgåingen min. Både fordi det er digg og fordi er lurt å være passelig godt trent før ihvertfall fem mnd på tur. Så jeg kanskje slipper unna unødvendige skader. Vil gjerne slippe å avbryte turen grunnet noe helt ubetydelig.

I dag har jeg trent med John fra Gym1. Verdens snilleste og irriterende trener (ganske så tålmodig også). Jeg har tendens til å surke litt når vi holder på 😎🙈

Her er dagens økt:

  • Squatjump 30 sek x3 + mountainclim 30 sek x3 (syrefest)
  • Burpees + push ups 30 sek 1. Prata så mye så gikk over til 10 x2 på resten.
  • Chinsrow i slynge/dips i slynge 30 sek x3 på begge.

Så over til Kettlebell

  • Kettlebellsving med 16 kg – 50 reps
  • sumomark – 14 kg 50 reps
  • Stå ro med 2×10 kg  10×5
  • Squat pull med 8/6 kg  10×5
  • Dips og biceps 10×5

Ganske sliten etter denne runden. Fikk litt mer trening den her dagen da. Siden det har snødd et døgn, så har jeg måket og tatt med Arja på skitur 🙂

Meg og kosedyret på skitur 💛💛💛💛